? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "Save Template" CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, April 7, 2009

Ketika & Kalimat Epi. Terakhir

....Hmm aku kira sampai di sini dulu coretan aku untuk ketika ini. Inilah serba sedikit pengalaman yang aku lalui sepanjang mengikuti kelas ini. Sebenarnya banyak lagi pengalaman-pengalaman yang aku lalui sepanjang mengikuti kelas ini. Tapi aku dah tak berapa nak ingat. Pertama sekali, ucapan jutaan terima kasih aku ucapkan pada Dr. Nizam yang begitu memahami setiap kali aku masuk lewat ke kelasnya. Jutaan terima Kasih juga pada Dr. Normaliza kerana dr. telah banyak memberikan aku pengalaman yang boleh aku kenang dan belajar sampai ke hujung hayat aku. Segala kritikan-kritikan yang telah dr. ungkapkan, akan aku telan dan akan aku ambik itu semua sebagai motivasi pada diri aku untuk aku membina kembali sahsiah peribadi aku sebagai seorang manusia di muka bumi Allah. Dr.,.....halalkan segaa ilmu yang telah dr. curahkan pada kami semua yaaa.. Ucapan terima kasih juga pada tutor aku iaitu Cik Nurul. Walaupun kami semua nakal-nakal dalam kelas tersebut, Cik Nurul masih bersabar dan mungkin barangkali Cik Nurul terhibur dengan kami. Terima kasih di atas segala tunjuk ajar Cik Nurul pada kami semua. Tak lupa jugak jutaan terima kasih pada kawan-kawan yang memahami aku yang senantiasa support aku. Kawan-kawan yang ajar aku buat website, blog dan sebagainya. Agar kalian semua dipermudahkan setiap urusan. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas segala jasa kalian. Ucapan terima kasih jugak buat kawan-kawan yang tidak memahami aku. Tanpa kalian, sukar untuk aku mengenali dengan lebih dekat lagi ‘siapa aku’. Aku senantiasa mendoakan yang terbaik buat kawan-kawan aku. Dan aku halalkan segala perbuatan kalian semua pada ku. Akhirul kalam, Tuhan yang Maha Berkuasa ke atas segala sesuatu. Wallahua’lam..

0 comments: